Znanje, svaki detalj se broji.
Volkswagen elektromobilnost je kombinacija fascinantne tehnologije i visoke pouzdanosti. Veliko znanje i dugogodišnje iskustvo naših inženjera omogućavaju značajno oblikovanje mobilnosti budućnosti. Evo kako rade električni automobili iz Volkswagena.
Rekuperacija: Izvor energije u hibridnim i e-automobilima.
Svaki električni i hibridni automobil iz Volkswagen proizvodi sopstvenu električnu energiju. Kada vozač koči, energija se oporavlja i vraća u baterije. Ova tehnika se naziva oporavak (rekuperacija). Kako to tačno radi pogledajte u video klipu.
Jedan pogled na unutrašnjost elektro automobila.
Staklena transparentna fabrika, izlog elektromobilnosti!
Leksikon pojmova elektromobilnosti
Najvažniji termini iz sveta elektromobilnosti
Baterijsko električno vozilo. Vozilo koje se isključivo napaja energijom iz baterija.
Oznaka modela za najefiksnije vozilo po pitanju potrošnje marke Volkswagen.
Električno vozilo u kojem se koristi potrebna električna energija iz hidrogenskih gorivnih ćelija. Emisija izduvnih gasova je samo vodena para. Za Volkswagen, goriva ćelija je jedan od mogućih koncepta vožnje budućnosti.
Direktna razmena podataka i informacija između motornih vozila koja će u budućnosti poboljšati bezbednost na putevima i poboljšati protok saobraćaja.
Komunikacija vozila sa okolinom, koja se može koristiti u budućnosti kako bi se sprečila nezgoda i zastoji.
Ugljenikov dioksid (kolokvijalno ugljen-dioksid), bezbojni gas sa mirisom koji nastaje tokom procesa sagorevanja. CO₂ se smatra glavnim uzrokom efekta staklene bašte i globalnog zagrevanja. Samo u 2007 udeo CO₂ emisija iznosio je 88 posto.
Automatski menjač, koji omogućava potpuno automatsku promenu stepena prenosa bez primetnog prekida i zadrške pomoću dvostruke spojnice.
Redukcija hoda motora uz istovremeno povećanje specifične snage i obrtnog momenta. Downsizing smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova.
Uspešna upotreba električnih motora kao alternativnih za budućnost započela je optimizacijom motora sa unutrašnjim sagorevanjem » Rekuperacijom (» Mikrohybrid) nastavljena je drugim Hibridnim sistemima (» Hybrid, » Plug-In Hybrid) i završava » BEV kao finalnim ciljem.
Automobil koji se ne pokreće gorivom već električnom energijom. Kada se detaljnije razmatra, pojam je opšti pojam za vozilo sa baterijama i »vozilo sa gorivom, zavisno od odgovarajuće metode spremanja energije. Uobičajeni govor "električni automobil" uvek označava vozilo sa baterijama ("BEV"), koje radi isključivo na struju.
Izbacivanje materija ili oblika energije u okolinu. Glavne emisije iz saobraćaja su ugljen monoksid (CO), azotni oksidi (NOx), sumpor dioksid (SO2), ugljiovodonici (HC) i CO2. U dizel motorima dodatno su još i čestice (čađ, prašina). Modernim filterskim sistemima oni se svode na minimum.
Hibridna električna vozila su vozila koja kombinuju najmanje dva koncepta pogona, motor sa unutrašnjim sagorevanjem i pogon elektromotora. Pojam hibrid je dvosmislen, jer se hibridna vozila mogu kategorizovati prema stepenu elektrifikacije (»mikro«, »blaga,» puna i »plug-in hibrid). Međutim, uopšteno govoreći, pojam hibridno vozilo obično znači »puni hibrid.
Intermodalni transport i transportni koncepti koji omogućavaju jednostavan transfer između aviona, autobusa i vozova, električnih vozilla kao i deljenje automobila i bicikala.
Tehnologija konstrukcije koja ima za cilj povećanje uštede na težini. Lagana konstrukcija je najefikasniji način za uštedu goriva i smanjenje emisija, uz pogonski sistem.
Akumulator sa veoma visokim energetskim kapacitetom, termo stabilan i skoro bez ikakvog negativnog memorijskog efekta. Zbog ovih pozitivnih karakteristika, Volkswagen se oslanja na ovu tehnologiju.
Gubitak kapaciteta na nekim vrstama punjivih baterija koje nisu bile potpuno ispražnjene pre ponovnog punjenja. Pretpostavlja se da se baterija "seća" energetske potrebe, a tokom vremena umesto prvobitnih podešavanja isporučje samo količinu energije koja je bila potrebna u prethodnim ciklusima.
Takođe i zelena struja, električna energija proizvedena iz obnovljivih izvora energije ili ekološki prihvatljivim procesom.
Tačka u kojoj se postiže globalna maksimalna proizvodnja nafte i kada se postigne, proizvodnja se svake godine smanjuje. Međunarodna agencija za energiju (IEA) procenjuje da će ta tačka biti postignuta u 2020. Manje nafte znači skuplji benzin i dizel. Ovo je još jedan razlog zašto su nam potrebne alternativne tehnologije pogona.
Uspešne tehnologije današnjih akumulatora litijum-jona. Na primer, otvoreni sistemi, kao što su baterije cink-vazdšni, sa znatno većim kapacijtetom (> 500 kWh), koji bi jednog dana takođe mogli da omoguće dugoročnu elektromobilnost.
Oporavak kinetičke energije koja se oslobađa tokom kočenja ili usporavanja. U e-vozilima to se obično vrši prebacivanjem pogonskog motora na generatorski način rada sa funkcijom dopune dobijene struje u akumulator vozila, gdje se čuva za kasniju upotrebu.
Za razliku od standardnog punjenja nezmeničnom strujom (osnovni kabl ili wallbox), brzo punjenje na posebno dizajniranim CCS punjačima jednosmernom strujom moguće je za 20-30 minuta. Trenutno se može oporaviti oko 80 posto kapaciteta. Kombinovani sistem punjenja (CCS) međunarodno je priznat kao standard. Dugoročno, bežično punjenje e-vozila indukcijom je opcija..
"Inteligentna" mreža napajanja, koja koristi savremenu informacionu i komunikacionu tehnologiju, na primer za integraciju decentralizovane energije, za optimizaciju upravljanja opterećenjem ili za upravljanje energijom na strani korisnika. Cilj je osigurati snabdevanje energijom na temelju efikasnog i pouzdanog rada sistema.
Sistem za smanjenje potrošnje goriva automobila. Motor sa unutrašnjeg sagorevanjem zaustavlja se prilikom kočenja opterećenja generatora i isključuje dovod goriva kada se automobil zaustavi. Automatski se ponovo pokreće kada vozač pritisne pedalu gasa ili otpusti kočnicu.
pogledajte Well-to-Wheel.
TDI je oznaka koju je dao Volkswagen dizel vozilima sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem. Ključne karakteristike TDI motora su njihova ekonomičnost, male emisije, velika izlazna snaga (obrtni momenat) i veoma velika efikasnost u pogledu energije. U mnogim zemljama, TDI je registrovani trgovački znak kompanije Volkswagen AG
Volkswagenova inicijativa za mobilnost i održivost koji nisu štetni po životnu sredinu. Ovo ime potiče iz slogana ,,Mislite malo" koji je išao ruku pod ruku sa pričama o uspehu Volkswagenove bube 1960-tih. Dok je tada značio nuđenje pristupa mobilnosti što većem broju ljudi, ,,Mislite plavo" ima za cilj da vodi ka tranziciji ka mobilnosti koja nije štetna po životnu sredinu i takvom stilu života. Više o ,,Razmišljajte plavo".
Ovo ime je dato vrsti motora koji obuhvata sve benzinske motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva i jednim ili duplim double charged, direct injection petrol motors in Volkswagen vehicles. The concept includes different charging versions and capacities, as well as different numbers of cylinders and their arrangement. With its TSI technology, Volkswagen has succeeded in creating engines that offer benefits from lower fuel consumption, at the same time winning over customers with their superior power discharge.
Potpune hibride karakteriše činjenica da se mogu pokretati na bilo koji od dva pogona. Motor sa sagorevanjem i elektro motor se generalno mogu koristiti i zajedno kao pogon.
pogledajte Well-to-Wheel
Ukupna potrošnja energije i emisije gasa goriva sa efektom staklene bašte izazvane proizvodnjom, nabavkom i upotrebom. Kod sirove nafte ovo počinje u bušotini, ppreko rafinerije, mreže pumpi i rezervoara vozila do proizvodnje energije u vozilu. Ovaj stav je podeljen na dva koraka: well-to-tank put opisuje nabavku goriva, dok tank-to-wheel put opisuje upotrebu goriva u vozilu i emisije koje se stvaraju dok vozilo radi.