Porodični album
Golf je najprodavaniji Volkswagen model sa više od 33 miliona prodatih primeraka. Vremenom je on kao i neki njegovi derivati imao transformacije i unapređenja. Pogledajte odabrane bisere iz istorije modela kompaktnih automobila.
1974 Golf I
Upadljivi elementi prve generacije - poput siluete sa uspravnim, masivnim C-stubom - najavili su promenu paradigme u dizajnerskom stilu. Kupci su cenili novi, kompaktni dizajn i poboljšani prostor, čineći duža putovanja ugodnijim. Tokom svog perioda proizvodnje od 1974. do 1983., Golf I je isporučen više od 6,99 miliona puta.
1976 CityStromer
Volkswagen je počeo da razvija e-vozila sredinom 1970-ih. Prvi model - opremljen električnim motorom od 20 kV - proizveden je u samo 20 primeraka i nije se prodavao. Do 1986. godine korišćen je, između ostalog kao testno vozilo za testove baterija i motora.
1976: Golf I GTI
Sa svojih 80 kW (110 KS) GTI je od početka bio najdraža auto ikona: sportski automobil za sve. Dijamantsko srebrna metalik i Mars crvena bile su prve boje, rešetka hladnjaka bila je ukrašena tipičnim GTI slovima i crvenim okvirom. Sportska sedišta blistala su u čuvenom stilu prekrivke.
1979: Golf Cabriolet
Prvo otvoreno vozilo sa fiksnim rolonama brzo je usledilo za uspehom kabrioleta Beetle. Naziv imena kabrioleta proizvedenog u Karmannu u Osnabrucku: korpa sa jagodama.
1982: Golf I GTD
Sportska oprema, turbo-motor i uska šasija - tako se predstavio ovaj sportski model. Razlog je bio to što je njegov dizel motor sa turbopunjačem bio krajnje ekonomičan.
1990: Golf II Country
Velika pažnja zahvaljujući dizajnu: Golf Country u avanturističkom izdanju. Detalji prethodnika današnjih SUV i cross modela: dokazani sincro pogon na sve točkove i posebne boje kao što su jarko plava metalik.
1991: Golf III VR6
Novost treće generacije kompaktnog grejdera bila je poprečna instalacija šestocilindričnog motora. VR6 sa uglom cilindra od 15 stepeni, hibrid je V i linijski motor - smatran je najjačim motorom Golfa III ..
1992: Golf III Ecomatic
Inovativno srce automobila jakog 47 kW bilo je takozvani swing automatik. Isključuje motor kad god nije potreban. Četvoro vrata se smatralo ekonomičnim: trošio je manje od pet litara goriva na stotinu kilometara.
2002: Golf IV R32
"R" označava "Racing", a broj 32 otkriva zapreminu motora. 3,2-litarski šestocilindrični motor pokretao je dotada najjači Golf do vrhunskih performansi. Unutra: sportska sedišta i fini brušeni aluminijum.
2009: Golf VI BiFuel
U opremi Trendline i Comfortline, Golf VI je dostupan sa 1,6-litarskim BiFuel motorom. Potrošnja se definiše LPG ili benzinom i nudi znatno veći domet od upoređenog isključivo benzinskog motora.
2014: Golf VII e-Golf
Standardna oprema prvog e-Golfa u serijskoj proizvodnji uključivala je Full LED farove i infotainment sistem "Discover Pro". Pokreće ga elektromotor od 85 kW. Maksimalni domet: 190 kilometara.
2014: Golf VII GTE
Kao prvi model u svojoj klasi, GTE sa plug-in hibridnim pogonom kombinovao je najsavremenije sagorevanje i električne motore u jednom vozilu. Golf VII je ujedno bio i prvi Volkswagen zasnovan na modularnom sistemu (MQB).
2016: Golf VII Update
Intelligenter, sicherer und vernetzter: Mit dem Modell-Update ziehen neue Assistenzsysteme und Motorentechnologien in den Golf ein. Weltweit erstmals in der Kompaktklasse kann das optionale Top-Infotainmentsystem "Discover Pro" via Gestensteuerung bedient werden.