Meni
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Golf istorija

Od legende do napretka

Porodični album

Golf je najprodavaniji Volkswagen model sa više od 33 miliona prodatih primeraka. Vremenom je on kao i neki njegovi derivati imao transformacije i unapređenja. Pogledajte odabrane bisere iz istorije modela kompaktnih automobila.

1974 Golf I

1974 Golf I

Upadljivi elementi prve generacije - poput siluete sa uspravnim, masivnim C-stubom - najavili su promenu paradigme u dizajnerskom stilu. Kupci su cenili novi, kompaktni dizajn i poboljšani prostor, čineći duža putovanja ugodnijim. Tokom svog perioda proizvodnje od 1974. do 1983., Golf I je isporučen više od 6,99 miliona puta.

1976 CityStromer

1976 CityStromer

Volkswagen je počeo da razvija e-vozila sredinom 1970-ih. Prvi model - opremljen električnim motorom od 20 kV - proizveden je u samo 20 primeraka i nije se prodavao. Do 1986. godine korišćen je, između ostalog kao testno vozilo za testove baterija i motora.

1976 GTI

1976: Golf I GTI

Sa svojih 80 kW (110 KS) GTI je od početka bio najdraža auto ikona: sportski automobil za sve. Dijamantsko srebrna metalik i Mars crvena bile su prve boje, rešetka hladnjaka bila je ukrašena tipičnim GTI slovima i crvenim okvirom. Sportska sedišta blistala su u čuvenom stilu prekrivke.

1979 Cabrio

1979: Golf Cabriolet

Prvo otvoreno vozilo sa fiksnim rolonama brzo je usledilo za uspehom kabrioleta Beetle. Naziv imena kabrioleta proizvedenog u Karmannu u Osnabrucku: korpa sa jagodama.

1982 GTD

1982: Golf I GTD

Sportska oprema, turbo-motor i uska šasija - tako se predstavio ovaj sportski model. Razlog je bio to što je njegov dizel motor sa turbopunjačem bio krajnje ekonomičan.

1990 Country

1990: Golf II Country

Velika pažnja zahvaljujući dizajnu: Golf Country u avanturističkom izdanju. Detalji prethodnika današnjih SUV i cross modela: dokazani sincro pogon na sve točkove i posebne boje kao što su jarko plava metalik.

1991 VR6

1991: Golf III VR6

Novost treće generacije kompaktnog grejdera bila je poprečna instalacija šestocilindričnog motora. VR6 sa uglom cilindra od 15 stepeni, hibrid je V i linijski motor - smatran je najjačim motorom Golfa III ..

1992 Ecomatic

1992: Golf III Ecomatic

Inovativno srce automobila jakog 47 kW bilo je takozvani swing automatik. Isključuje motor kad god nije potreban. Četvoro vrata se smatralo ekonomičnim: trošio je manje od pet litara goriva na stotinu kilometara.

2002 R32

2002: Golf IV R32

"R" označava "Racing", a broj 32 otkriva zapreminu motora. 3,2-litarski šestocilindrični motor pokretao je dotada najjači Golf do vrhunskih performansi. Unutra: sportska sedišta i fini brušeni aluminijum.

2009 BiFuel

2009: Golf VI BiFuel

U opremi Trendline i Comfortline, Golf VI je dostupan sa 1,6-litarskim BiFuel motorom. Potrošnja se definiše LPG ili benzinom i nudi znatno veći domet od upoređenog isključivo benzinskog motora.

2014 e-Golf

2014: Golf VII e-Golf

Standardna oprema prvog e-Golfa u serijskoj proizvodnji uključivala je Full LED farove i infotainment sistem "Discover Pro". Pokreće ga elektromotor od 85 kW. Maksimalni domet: 190 kilometara.

2014 GTE

2014: Golf VII GTE

Kao prvi model u svojoj klasi, GTE sa plug-in hibridnim pogonom kombinovao je najsavremenije sagorevanje i električne motore u jednom vozilu. Golf VII je ujedno bio i prvi Volkswagen zasnovan na modularnom sistemu (MQB).

2016 Update

2016: Golf VII Update

Intelligenter, sicherer und vernetzter: Mit dem Modell-Update ziehen neue Assistenzsysteme und Motorentechnologien in den Golf ein. Weltweit erstmals in der Kompaktklasse kann das optionale Top-Infotainmentsystem "Discover Pro" via Gestensteuerung bedient werden.

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team