Za korišćenje We Connect usluga potreban vam je Volkswagen ID korisnički nalog i
morate da se prijavite na We Connect sa korisničkim imenom i lozinkom. Osim toga,
mora biti zaključen poseban online ugovor za We Connect, odnosno We Connect Plus,
sa kompanijom Volkswagen AG. Za We Connect Plus, imate 90 dana od dana predaje
vozila da registrujete
vozilo na ili preko
aplikacije "Volkswagen We Connect" (dostupna u App Store i Google Play Store) i
koristite usluge u toku celog ugovorenog besplatnog vremenskog perioda.
Korišćenje mobilnih online usluga We Connect je omogućeno putem integrisane
internet veze. Sa tim povezane troškove prenosa podataka unutar granica Evrope u
sklopu mrežne pokrivenosti, sa izuzetkom "Streaming & Internet" usluga, kao i
pojedinih In-Car aplikacija, snosi kompanija Volkswagen AG. Za korišćenje
"Streaming & Internet" usluga, pojedinačnih In-Car aplikacija,
kao i WLAN pristupne tačke, paketi podataka koji se plaćaju dostupni su preko
eksternog partnera mobilne telefonije "Cubic Telecom" i mogu da se koriste u
području mrežne pokrivenosti unutar brojnih evropskih zemalja. Obim podataka ovih
paketa mogu koristiti svi korisnici i putnici vozila. Informacije o uslovima,
cenama i podržanim zemljama možete pronaći na . Alternativno je moguće
korišćenje internet radija i striming medija preko mobilnog krajnjeg uređaja (npr.
pametnog telefona), koji može poslužiti i kao mobilna WLAN pristupna tačka. U tom
slučaju su odgovarajuće usluge dostupne samo uz postojeći ili posebno zaključeni
ugovor za mobilnu telefoniju između vas i vašeg provajdera mobilne telefonije i to
samo unutar područja pokrivenosti određene mreže mobilne telefonije. Razmenom
podataka preko interneta mogu, u zavisnosti od vaše odgovarajuće tarife mobilne
telefonije i naročito ako se koristi u inostranstvu, da nastanu dodatni troškovi
(npr. troškovi rominga).
Za korišćenje besplatne aplikacije We Connect neophodan je pametni telefon sa
odgovarajućim iOS ili Android operativnim sistemom i SIM kartica sa opcijom za
podatke, uz postojeći ili posebno zaključeni ugovor za mobilnu telefoniju između
vas i vašeg provajdera mobilne telefonije.
Dostupnost pojedinih usluga We Connect i We Connect Plus opisanih u paketima može
da se razlikuje od zemlje do zemlje i zavisi kako od vozila, tako i od opreme.
Usluge su vam dostupne u toku ugovorenog perioda trajanja ugovora i u toku tog
perioda mogu biti podvrgnute izmenama sadržaja, odnosno obustavljene. Detaljnije
informacije možete dobiti na i kod vašeg Volkswagen
partnera. Za informacije o uslovima tarifa mobilne telefonije obratite se vašem
operateru mobilne telefonije.