Sistemi asistencije su od velike pomoći tokom vožnje.
Gust saobraćaj, monoton put, velike udaljenosti i loša vidljivost opterećuju koncentraciju. Volkswagen sistemi za asistenciju vozaču mogu vam olakšati mnoge stresne situacije i pomoći u spriječavanju nesreća u granicama mogućnosti sistema. Pogledajte pregled i otkrijte sisteme asistencije.
Adaptive Cruise Control ACC
Asistencija u održavanju prave udaljenosti.
Automatska kontrola udaljenosti ACC detektuje saobraćaj ispred unutar sistemskih ograničenja uz pomoć radarskog senzora i na taj način pomaže da se automatski reguliše željena udaljenost kao i funkcija zadate brzine. Na primjer, ako vozilo ispred uspori, sistem prilagođava udaljenost i brzinu novoj situaciji bez potrebe da vozač mora da interveniše. Zavisno od modela, sistem čak polako koči do zastoja i automatski se ponovo pokreće.
Automatska kontrola udaljenosti ACC asistira vozaču, koji uvijek i u svakom trenutku može da preuzme kontrolu nad vozilom. Vozač može da deaktivira sistem u bilo kom trenutku isključivanjem, kočenjem ili ubrzavanjem.
„Blind Spot“-senzor
Ništa ne ostaje neotkriveno.
Sa zadnje strane Volkswagena nalaze se radarski senzori, koji prate prostor iza i pored vozila. Na taj način druga vozila mogu da se prepoznaju u dometu od 20 metara unutar granica mogućnosti sistema.
Senzor "slijepe tačke" radi od brzine od 15km/h i može da obavjesti vozača o drugom vozilu ili objektu u vidnom polju pomoću LED indikatora u spoljnom retrovizoru. Ako je pokazivač pravca i dalje uključen ili je uočena promjena trake, LED indikator počinje da treperi.
Senzor "Blind Spot" dolazi u kombinaciji sa Asistencijom za parkiranje.
Lane Assist
Pomaže da ostanete u kolovoznoj traci.
Asistent za kolovozne trake "Lane Assist" pokreće se preko multifunkcijskog displeja i aktivan je pri brzini od 65 km / h. Modul kamera u području retrovizora detektuje oznake trake i procjenjuje položaj vozila. Kada vozilo napušta traku, "Lane Assist" upozorava vozača u granicama mogućnosti sistema u zavisnosti od modela, zvučnim signalom, vibracijom upravljača ili korektivnom intervencijom upravljanja. Signal je uvijek pristojan, kako ne bi došlo do uznemiravanja vozača. Sistem se neće aktivirati ako je prethodno uključen pokazivač pravca.
Light Assist
Uvijek odgovarajuće svijetlo.
Kod sistema "Light Assist" kamera na unutrašnjem retrovizoru prati saobraćaj. Od brzine od 60 km/h i u potpunom mraku, "Light Assist" automatski uključuje duga svijetla. Sistem detektuje vozila ispred i vozila koja dolaze u susret i automatski gasi duga svijetla da ne dođe do zaslepljivanja.
Dynamic Light Assist
Dinamična regulacija svjetlosnog snopa
U sistemu "Dinamic Light Assist", kamera na retrovizoru prati saobraćaj. Pri brzini od 60 km/h i u potpunom mraku, "Dinamic Light Assist" automatski uključuje dugačka svijetla. Ako sistem prepozna vozila ispred i iz suprotnog pravca, dugi snop se automatski isključuje kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih učesnika u saobraćaju.
*Neosvjetljeni pješaci se ne prepoznaju, glavna svijetla moraju se isključiti ručno.
Detekcija zamora.
Predlaže pauzu, kada prepozna zamor.
Otkrivanje umora zasniva se na kretanju upravljača. Upravljač se po malo pomjera tokom normalne vožnje. U slučaju umornog vozača sa druge strane, upravljač se ne pokreće. Zbog ovog karakterističnog ponašanja upravljača, kao i doba dana i vremjena vožnje, umor se prepoznaje unutar mogućnosti sistema, a vozač će biti optički i akustički upozoren.
Side Assist
Bezbjedno sa svake strane
Dva bočna i zadnja radarska senzora su odgovorni za pozadinu vozila. Ako se vozila otkriju u području detekcije senzora iza ili pored vozila, "Side Assist" upozorava vozača prigušenim (informativnim) lampicama ili treperavim (upozoravajućim) lampicama upozorenja u spoljnim retrovizorima.
Side Assist djeluje u granicama mogućnosti sistema i nudi se u kombinaciji sa sistem za parkiranje.
Prepoznavanje saobraćajnih znakova
Dobra informisanost.
Sistem koristi kameru za snimanje saobraćajnih znakova na putu. Informacije se prikazuju na višenamenskom displeju i / ili na ekranu radio i navigacionog sistema. Za optimalno predstavljanje, prepoznavanje saobraćajnih znakova obrađuje tri različite vrste informacija: "Otkriveni saobraćajni znakovi", "Informacije sa navigacionog uređaja" i "Trenutni podaci o vozilu". Saobraćajni znaci koje je otkrila kamera procjenjuju se zbog verodostojnosti, relevantnosti i validnosti. U isto vrijeme, sistem analizira podatke o vozilu. Na kraju procjenjuje situaciju i vozaču predstavlja trenutno prepoznate saobraćajne znakove unutar sistemskih ograničenja.
Sistem može da prepozna saobraćajne znakove samo u ograničenom obimu, tj. nije u mogućnosti da ih prepozna ako su pokriveni ili zaprljani.¹
Asistent za zastoje
Opušteno kroz saobraćajnu gužvu.
Automatska kontrola udaljenosti ACC i sistem asistencije "Lane Assist" su važne komponente asistenta za saobraćajne zastoje. Sa radarom naprijed, prati se put. Kamera iza retrovizora takođe otkriva označavanje trake. Dakle, ispod 60 km/h automatski može da se zadržava udaljenost do vozila ispred. Ako dođe do zaustavljanja saobraćaja, sistem koči - čak i do potpunog zaustavljanja. Pokretanje se ponovo odvija bez vozača. Kontrolom gasa, kočnice i upravljanja, asistent za saobraćajne zastoje omogućava poluautomatsko praćenje vožnje u okviru sistemskih ograničenja. Vozač je rasterećen, ali zadržava kontrolu jer može u svakom trenutku da je preuzme od sistema.