Kako funkcioniše?
Ne radi bez AdBlue®, jer je to radna tečnost SCR dizel tehnologije.
1. Izduvni gasovi se propuštaju kroz oksidacioni katalizator i filter čestica dizel goriva.
2. AdBlue® je dodat.
3. Termička reakcija AdBlue® razgrađuje amonijak.
4. Amonijak reaguje u SCR katalizatoru sa azot-oksidima, koji se na taj način pretvaraju u ekološki prihvatljive komponente azot i vodu.
Sipanje
AdBlue napunite brzo, čisto i lako kod svih kompanija koje servisiraju Volkswagen. Naravno sa sertifikovanim AdBlue® prema ISO 22241.
Potrošnja
Putničkom automobilu treba samo oko 1 do 3 litre AdBlue® na 1.000 km. Koliko AdBlue® troši vaše vozilo zavisi od modela vozila, radnih uslova i profila vožnje. Kapacitet rezervoara je između 11 i 19 litara.
Hladno ostavlja AdBlue® hladnim
Na nižim temepraturama od -11 ° C. Zahvaljujući automatskom sistemu grejanja koji AdBlue® dovodi do ispravne radne temperature odmah nakon starta. Antifriz nije potreban.
Potrošnja i punjenje
Potrošnja AdBlue® vašeg Volkswagen zavisi od vašeg stila vožnje, radne temperature sistema i temperature okoline.
- Ako je AdBlue® rezervoar prazan, motor se više ne može pokrenuti! Tako da na vreme budite sigurni da je rezervoar uvek napunjen.
- Naš savet: Jednostavno dopunite AdBlue® kod svog servisnog partnera Volkswagen. Brzo, čisto i jeftino.
- Kada ga treba napuniti? Da ne biste doživeli neprijatno iznenađenje, upozorenje na instrument tabli vas obaveštava o 2.400 km i 1.000 km pre nego što se AdBlue® potroši sasvim.
Volkswagen modeli sa AdBlue®.
Model sa AdBlue® se može prepoznati ne samo po nižim emisijama azotnog oksida, već i po odvojenom otvoru za punjenje AdBlue®. Otvor se može naći pored vrata za punjenje dizel goriva, u prtljažniku ili motornom prostoru (isključivo za Caddy).
AdBlue® nije aditiv za gorivo, već gorivo i mora se puniti nezavisno od goriva.